wtorek, 13 marca 2012

Reunicon odwołany !!!

Z przykrością informujemy, że mimo wielu prób znalezienia odpowiedniego miejsca na przeprowadzenie konwentu Reunicon 2012 nie udało się nam takiego miejsca znaleźć.

W związku z tym zmuszeni jesteśmy odwołać tegoroczny Reunicon mający się odbyć w dniach 16-18 marca 2012.

Nie wykluczamy organizacji Reuniconu w przyszłym roku.

Zapewniamy że wszelkie przedpłaty zostaną zwrócone w najbliższym czasie. Prosimy osoby, które dokonały przedpłat o przesłanie danych do przelewu na adres e-mail: haka28@gmail.com w tytule maila wpisując "Reunicon przedpłata".

Aby zadośćuczynić Wam brak Reuniconu 2012 podejmiemy wszelkie kroki, by część punktów programu odbyła się w trakcie październikowego konwentu fantastyki Nawikon 2012.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Organizatorzy Konwentu Reunicon

51 komentarzy:

  1. Po stokroć mailami trzeba podziękować pewnym dwóm gazetą za to ze nasze plugawe dusze wolniej się stoczą w odmęty piekieł ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. :D na sztos na sztos ! :D:D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech to szlag!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda bo fajny program się zapowiadał :( no ale przecież to nie Wasza wina :( teraz pozostaje tylko czekać do października i mieć nadzieję, że Nawikon się odbędzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy szanownym autorom artykułów w gazetach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się wybrać do redakcji aby nam zorganizowali czas na ten weekend ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic , tylko sznur na szyje.

    OdpowiedzUsuń
  8. cholera !!! \(>A<)/ a tak czekałam na ten konwent !!! miałam jeszcze małą nadzieje że może jednak uda się zdobyć miejsce ale nie...jedyna rzecz która trzyma mnie przy życiu i jedyne z nielicznych hobby które sprawia że potrafię oderwać się od tej cholernej rzeczywistości to jeszcze to nam chcą zabrać!normalnie gołymi rekami bym ich...no po prostu nie mogę tego przeboleć...oby Nawikon się odbył bo jak i z nim będzie problem to normalnie wyjdę z siebie (T^T)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, tak potrzebowałam teraz konwentu...a taki miał być fajny. Cały czas siedziałabym na panelach...wszystko było super. A teraz dziesięć godzin będę siedzieć w pociągu w jedną stronę, żeby dojechać na Pyrkon...

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy czekał ;) ale co zrobić tak wyszło niestety :( ale na nawikonie sobie odbijemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na niego też się nie rzucą.*pesymist mode on*

      Usuń
  11. Ale Nawikon dopiero w październiku. Naprawdę nie można Reuni go przesunąć? Chociażby o miesiąc. Czuję się jakbyśmy przegrali bitwę z tymi pseudo-katolikami-,-

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie ;( a już miałam nadzieje, że jednak się uda ;( ale i tak dziękujemy organizatorom za wytrwałość. Może jednak da się zorganizować Reunicon w innym terminie? Albo chociaż jakiś inny konwent, bo do Nawikonu jeszcze dużo czasu, a fajnie by było jakby w Rzeszowie działo się coś w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  13. a pytanie co z pomysłem aby nie przesunąć ten konwent na inne dni, np za tydzień lub miesiąc, bo np dyrektorka gimnazjum pozwoliła udostępnić własną szkołę , tylko ze w tym czasie 16 - 18 marzec miała zaplanowane inne sprawy;P Nikt się nie obrazi o zmianę terminu:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiemy , ze daliście z siebie wszystko , no ale...proszę , postarajcie się.Nie możecie sie tak po prostu teraz poddać. Po tym co przeszliście , po takim wysiłku. Chociaż inny termin...

    OdpowiedzUsuń
  15. Może w ramach protestu zacznijmy wysyłać listy "z podziękowaniami" dla dyrekcji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram najlepiej wszystkie o tej samej treści:

      Dziękujemy za zrujnowanie marzeń o konwencie nie na drugim końcu Polski!
      Z poważaniem otaku.


      Wyobraźcie sobie kilka takich listów, może kilkadziesiąt, jak nie setkę..... na miejscu tego dyrektora trafiłabym do wariatkowa...

      Usuń
    2. taa, najlepiej zachowywać się jak gówniarze spamując komuś skrzynkę, na pewno to pomoże xP

      nie dziwię się dlaczego fani anime mają taką opinię...

      Usuń
  16. Czy naprawdę żadna szkoła na podkarpaciu sie nie zgodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieeeee!... Panie Boberku, i jak ja teraz zdobędę pana autograf? :(
    Tak się po prostu nie robi. Najzwyklejsza w świecie ludzka przyzwoitość nakazuje, żeby nie odmawiać miejsca na kilka dni przed planowaną od dłuższego czasu imprezą kulturową. Dyrekcji medal Trollface się należy, taki z napisem "Y MAD?".

    OdpowiedzUsuń
  18. R(euni)conu nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawikon nie mangowy to nie będzie odgrywania gejowskich i lesbijskich scen to się odbędzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, zjadą sobie brutalna przemoc, walające się flaki ( jeden kadr, na 50 zeszytów komiksu) albo nakłanianie do uzależnień (papierosy narkotyki...)gry kreujące zabijanie się i odrealniające dzieci, karcianki zmuszające do kalkulacji i oceniania wszystkiego w liczbach a nie piękna duszy... DDRy na których sobie można skręcić kostkę
      Jak będą się chcieli przyczepić to się przyczepią byle mieć temat zastępczy skoro sobie nie radzą z reformami oświaty to piszą o hańbieniu tej wspanialej placówki konwentami...

      Zrozżalona pesymistka

      Usuń
  20. cóż, szkoda, że jednak nie zdecydowano się na przeniesienie konwentu na inny termin, bo patrząc na poziom ostatniego nawikonu nijak to się miało do stricte mangowych konwentów na terenie reszty polski...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawikon jest konwentem fantastyki, ale jeśli część punktów programu będzie ta sama co teraz miała być, to lepszy rydz niż nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem? fajnie by było, gdyby rzeszów w końcu miał konwent nie odbiegający poziomem od innych, a patrząc na to jak się zapowiadał reunicon, może byłoby w końcu się czym pochwalić...

      Usuń
  22. Nigdy już nie pójdę do kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  23. RANY. Tyle czekałam na Reunicona...i co? I nic, jak zwykle.
    Czekać tylko do Nawikonu.




    ...mam ważne pytanie. Wczoraj, w godzinach nocnych [przed północą jeszcze...chyba, bo wpłatę robiła moja siostra... ^.^] zapłaciłam za akredytację, na ramiel.pl nie mam jeszcze potwierdzenia, ale w razie czego, nawet jeśli przekroczyłam datę, dostanę zwrot?

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie przesunięty na przyszły rok xD ale atrakcji trochę zorganizujemy na nawi ;) a co do kasiorki to bez obaw wszystko zostanie zwrócone nawet gdy przyjdzie opóźnione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na Nawikonie będzie świetnie, zresztą tak jak w tamtym roku, chociażby konkurs na DDR, czyli jedyny konkurs w którym miałam szanse XD...czy ataki na Filipa z piersiówką XD

      Ale i tak szkoda, że nie odbędzie się w tym roku...

      Usuń
    2. hehe spokojnie na konwentach Rzeszowskich ddr nigdy nie braknie zapewniam ;) a o turniejach pomyślimy ^^

      Usuń
  25. http://www.youtube.com/watch?v=KdhwopvTf18

    I tyle powiem jeśli chodzi o konwent...
    Dont

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna wiadomość! No po prostu dzięki! Od dawna przygotowywałam się na ten konwent. Zebrałam potrzebne pieniądze,zaplanowałam przebrania, kupiłam potrzebne ubrania i ozdoby. Miałam wszystko na ostatni guzik zapięte. Pozostało mi tylko spakować się i dojechać do Rzeszowa.
    Ale lepiej nie, ubrania niech się kurzą w szafie...
    Dziękuje WSZYSTKIM, dzięki którym konwent się nie odbędzie. Mam nadzieję, że czas i pieniądze, jakie zmarnowałam powoduje u nich zadowolenie.

    Arisa

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo wam WSZYSTKIM dziękuje za zrujnowanie mojego pierwszego konwentu. A teraz dla odmiany może katolickie pismo podejmie temat pedofili wśród księży skoro do następnego konwentu jeszcze daleko... !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Już po podanym planie byłem pewien że się uda, na wieść o turnieju pokemon tcg poczułem się znów jak dwunastolatek wyciągając z szafy zakurzone pudełko z kartami i szykując talie tylko po to by zostać brutalnie niczym na podanym wyżej filmiku sprowadzonym na ziemie szarej codzienności.
    Tak na boku wydaje mi się coraz bliżej naszym księżom do stereotypowego księdza psychopaty z losuxa.
    http://www.losux.za.pl/gfx/47.JPG
    Dodam tylko że to komiks sprzed siedmiu lat.

    Ridokari

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na siebie zapominamy, iż najwięcej w to serca i swojego prywatnego czasu włożyli organizatorzy, oraz duża grupa osób, której się po prostu chciało tworzyć dla nas panele, konkursy itd. Dla mnie również miał to być pierwszy konwent, ale jak tak pomyślę, to mój zawód jest wielokrotnie mniejszy niż osób tworzących dla nas reunicon. Wielkie dzięki za starania i obyście nie stracili zapału na przyszły rok. Jesteście wielcy!!!
    Pozdrawiam Helvi

    OdpowiedzUsuń
  30. W ten piątek Hanami (patronat medialny) robi swoje spotkanie forumowe. Ciekawe czy można wpaść ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Kto z Rzeszowa jedzie na Pyrkon?

    OdpowiedzUsuń
  32. Wstępnie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  33. A co powiecie na to, żeby w zamian konwentu zrobić chociaż spotkanie np. w sobotę, moglibyśmy się zebrać w jednym miejscu, poznać się, pogadać, możnaby zrobić jakiś turniej w karcianki, ja osobiście preferuję Yu-Gi-Oh, nie wiem cokolwiek, żeby jakoś zrekompensować sobie to, że nie będzie Reuniconu. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej daj mi znać dokładniej o której w sobotę miałbyś czas zagrać w yu-gi-oh na gg:4262618

      Usuń
  34. Zapraszamy wszystkich chętnych na Rzeszowski "RAK" do WDK http://www.facebook.com/events/329183120462470/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, kurwa... To się nie dzieje naprawdę.

    Mohery, po raz pierwszy w życiu, naraziły mi się bezpośrednio. Okazuje się, że manga jest demoralizująca (przeczytałem praktycznie całą dostępną w Polsce historię Naruto i nie dostrzegłem tam ani jednej sceny erotycznej), podobnie jest z anime.

    Uwielbiam jak "środowisko katolickie" wypowiada się na tematy, o których nie mają pojęcia. Jeszcze bardziej uwielbiam, gdy starają się wprowadzić wczesne średniowiecze i stworzyć powszechny Indeks Ksiąg Zakazanych.

    Z drugiej strony... Racja, można przecież sięgnąć po Pismo Święte i przerysować je na kartki. Dla nauczycieli z ZSO nr 4 w Rzeszowie byłoby to najlepsze rozwiązanie.
    Ponadto, zamiast czytać komiksy, możemy przecież robić znacznie mniej demoralizujące rzeczy... gwałcić, czy coś.

    Na REUNICON miały przybyć takie osoby jak:
    - Demoralizujący polską młodzież Jarosław Boberek (Ten od głosu Króla Juliana)
    - Demoralizujący polską młodzież Andrzej Pilipiuk, którego cykl o Jakubie Wędrowyczu (lub Oko Jelenia) jest jednym z najbardziej poczytnych w Polsce (Czyżby mohery się bały konkurencji?)
    - Demoralizujący polską młodzież Wojciech Birek, który jest wykładowcą teorii literatury na Uniwersytecie Rzeszowskim.


    Dobra, zawsze jakoś broniłem Rzeszowa. Uważałem, ze czasem dzieje się tutaj coś ciekawego. Myślałem, że w XXI wieku takie rzeczy, jak zbojkotowanie spotkania ludzi miłujących fantastykę i komiks, nie będą miały miejsca.
    Od dzisiaj moje oficjalne stanowisko to:

    Rzeszów jest zapyziałą dziurą, z której wszyscy (czym prędzej) powinniśmy spierdalać.




    Wybaczcie za wulgaryzmy.


    A tak co do konstruktywnej propozycji... Skoro dr Birek jest w składzie gości, to były podjęte jakieś próby organizacji wydarzenia na Uniwersytecie Rzeszowskim? Studentów już się nie da zdemoralizować, a każdy chętny spoza "braci studenckiej", w dniach REUNICONa, miałby swój azyl na którymś z instytutów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na uczelniach wyższych nie ma możliwości zorganizowania konwentu.
    Nie są na tyle duże by pomieścić zarówno nas jak i zaocznych.

    OdpowiedzUsuń
  37. co do Pyrkonu jeśli ktoś szuka towarzystawa (ja szukam) na podróż itd to prosze o kontakt na gg 1689843 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mhm. Jak ktoś jest zainteresowany to de facto może wpaść na nasze zgromadzenie . Po 16 idziemy do Piwnicy napić się (w tym herbaty też), podjeść i pogadać sobie (ogólnie się spotkać). Nic wyjątkowo specjalnego choć "śmichawa" jest, ale poczekajmy gdy będzie już ciepło w plenerze ;P

    ps zapraszam na stronkę http://hanamirzeszow.com.pl/ (na ircu jest większy ruch, głównie wieczorami)

    OdpowiedzUsuń
  39. thx za zaproszenie moze wpadne ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. 22 year-old Mechanical Systems Engineer Leeland Simon, hailing from Cottam enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Tai chi. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ferrari 250 GT LWB Tour de France. zrodlo artykulu

    OdpowiedzUsuń